پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 3 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود آموزش تصویری و تمام رنگی EXCEl

دانلود آموزش تصویری و تمام رنگی EXCEl


اکسل يك نرم افزار جامع براي كار با صفحات گسترده (Spread Sheet) است. با كمك اکسل ميتوانيد انواع جداول حاوي متون و اعداد را ايجاد كرده و از فرمولها و توابع رياضي، آماري و منطقي جهت محاسبات مربوط به آنها استفاده كنيد. همچنين، امكان ايجاد نمودارهاي متنوع از مقادير موجود در جدولها نيز امكانپذير است. در صورت استفاده از قابليتهاي حرفه اي مانند ماكروها و زبان VBA ميتوان گفت كه Excel تقريباً براي ايجاد تمام كاربرگها و نرم افزارهاي مالي و آماري راه حل مناسبي به شمار مي آيد.
امروز آموزش انگلیسی و تصویری اکسل 2007 را آماده کرده ام .شما در این کتاب به صورت تصویری و کامل با اکسل 2007 آشنا می شوید. با اینکه به زبان انگلیسی هست ولی از تصاویر استفاده شده و برای شما هم که کمی انگلیسی می دانید نیز مفید می باشد.


حجم:52 مگابایت
لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
 


پسورد : www.vatandownload.com

 

 

منبع : http://www.iranmeet.com



|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: EXCEl , اکسل , آموزش تصویری , کتاب آموزش اکسل , کتاب آموزش EXCEl , کتاب آموزش کامپیوتر , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .